Cum sa creezi o pagina de Facebook pentru firma ta

În rândurile următoare, echipa Extensive Advertising îți va prezenta toți pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a crea o pagină de Facebook pentru firma sau compania pe care o reprezinți.

Cum să creezi o pagină de facebook pentru firma ta

În primul rând, trebuie să înțelegi faptul că paginile de Facebook dedicate companiilor sunt puțin diferite față de cele ale profilelor personale. Aceasta va fi publică, iar utilizatorii au opțiunea de a-i da Like (de a deveni fanii acesteia) și să o urmărească.

De ce este important să ai o pagină de Facebook pentru firmă

În ziua de azi aproape că nu mai există companie sau produs care să nu dețină o pagină dedicată de Facebook. Nu este de mirare însă, deoarece avantajele sunt multiple.

Motivele pentru care afacerea ta ar trebui să aibă o pagină de Facebook:

– Vei afla impresiile (pozitive/negative) clienților despre produsul/serviciile oferite;

– Îți poți expune, absolut gratuit, serviciile sau produsele pe care firma ta le vinde;

– Poți organiza concursuri pentru fanii paginii tale:

– Poți aduce trafic către website-ul tău:

– Clienții existenți și cei potențiali vor fi la curent cu activitatea firmei tale;

– În timp, poți genera vânzări cu ajutorul paginii de Facebook și al campaniilor de publicitate plătită.

Cum creezi pagina de Facebook

Acum că ai aflat câteva dintre motivele pentru care ar trebui să deții o pagină de Facebook pentru afacerea ta, este timpul să înveți cum să o creezi.

1. Odată logat pe profilul tău, accesează link-ul: https://www.facebook.com/pages/create.php.

2. Alege categoria de Pagină: Afacere sau marcă / Comunitate sau persoană publică.

3. Denumește-ți noua Pagină și adaugă o categorie pentru a o descrie. Tot la acest pas, va trebui să completezi adresa companiei tale.

4. Acum, trebuie să-ți alegi o fotografie de profil și imediat după, o fotografie de copertă (nu uita să respecți dimensiunile Facebook pentru o vizibilitate cât mai bună).

5. GATA! Acum afacerea ta are o pagină de Facebook!

Ai nevoie de o pagină de Instagram? Citește acest articol!

Sfaturi pentru setarea paginii de Facebook

Chiar dacă pagina firmei tale de Facebook a fost creată, asta nu înseamnă că ai terminat. Mai jos, îți prezentăm alte câteva sfaturi pentru o setare cât mai profesională a paginii:

1. Setează Rolurile în Pagină. Acestea pot fi: Administrator, Editor, Moderator, Promotor, Analist sau Colaborator la transmisiunea Live.

2. Activează funcția pentru Recenzii, astfel încât utilizatorii să-ți poată evolua produsul/serviciul.

3. Completează-ți datele de contact: Adresa de e-mail, site-ul web, numărul de telefon, adresă, programul de lucru, dar adaugă și o scurtă descriere a afacerii.

4. Adaugă un buton Call to Action.

5. Fii cât mai activ! Elaborează un plan editorial pe care să îl respecți și postează regulat pe pagina de Facebook al firmei tale.

Ai nevoie de ajutor?

Dacă ești de părere că ai nevoie de ajutor cu crearea și setarea paginii de Facebook a firmei tale, te invităm să ne contactezi.

Extensive Advertising oferă servicii Social Media la prețuri avantajoase pentru toți clienții săi. Pentru un cost redus, noi ne angajăm să: creăm pagina de Facebook, să o setăm și, la cerere, pe baza unui serviciu lunar, să ne ocupăm de întreținerea acesteia într-un mod cât mai profesionist.

De altfel, nu uita că pentru a crește numărul vânzărilor sau al popularității pentru serviciul/produsul tău, este necesar ca la un moment dat să apelezi la serviciul de publicitate oferit de Facebook. În acest sens, îți recomandăm să accesezi pagina Facebook Ads.

Folosește formularul de contact și cere o oferta pentru crearea paginii de Facebook!
Vă rugăm să ne descrieți cât mai pe larg motivul pentru care ne contactați sau cerințele pe care le aveți. Astfel, noi vom putea să vă oferim cele mai corecte și avantajoase oferte sau informații.

0 comentarii

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.