Instagram a devenit o retea din ce în ce mai populară în rândul românilor, iar din ce în ce mai mulți aleg această platformă în detrimentul Facebook. În prezent sunt aproximativ 4 milioane de persoane pe Instagram, iar numărul continuă să crească de la lună la lună. Promovarea pe Instagram poate fi o metodă foarte bună pentru a crește vânzarea serviciilor sau produselor dumneavoastră. Mai jos vei afla cum să creezi o pagină de Instagram pentru firma ta sau pentru compania la care lucrezi.
În primul rând trebuie să știi că platforma Instagram poate fi folosită doar pe mobil, fiind disponibilă doar sub formă de aplicație deși există și opțiunea să vizualizezi profilele de pe Desktop, nu poți posta de acolo.
Unde găsești aplicația Instaram?
Așadar, primul pas pe care trebuie să-l faci este să descarci aplicația din Magazin Play sau AppStore, în funcție de smartphone-ul pe care îl posezi și apoi să-ți creezi un cont de utilizator, pentru că vei putea crea și administra pagina de business prin intermediul acestuia. În cazul în care ai deja aplicația instalată și un cont de utilizator, poți să sari peste acești pași.
Cum creezi pagina de Instagram pentru firmă
1. Dacă deții un cont de Facebook, poți să te loghezi pe Instagram folosind aceleași informații și apoi să sincronizezi conturile.
2. Următorul pas pe care trebuie să-l faci este să intri în contul tău de Instagram, iar în colțul din dreapta sus vei găsi trei linii orizontale pe care trebuie sa dai click. După ce faci acest lucru îți va apărea în partea de jos o iconită cu Setări, dă click pe aceasta.
3. Îți vor apărea mai multe informații listate, iar la finalul paginii, scris cu albastru – Adaugă un cont de afaceri – accesează-l.
4. Îți va apărea o secțiune pentru a crea noua pagină pentru afacerea ta. Click pe creează un cont nou și vei putea să faci pagina de Business.
5. Ți se va deschide un nou tab unde vei putea să adaugi numărul de e-mail al companiei tale, dar și numărul de telefon.
6. După ce faci acest lucru, vei fi redirecționat către o secțiune unde va trebui să pui numele companiei sau cum vrei să se numească pagina ta și o parolă pentru cont.
7. În continuare vei fi întrebat dacă vrei să asociezi pagina creată cu Facebook.
Acest lucru este util pentru că te ajută să promovezi postările de pe Instagram prin intermediul Facebook, dar dacă nu-ți dorești să faci acest lucru în acest moment, poți să dai click pe Sari și să treci mai departe. Conexiunea între cele două pagini poate fi făcută și ulterior din contul de Facebook.
8. Următorul pas te va pune să alegi mai întâi o categorie pentru proflul tău de afaceri , iar ulterior o subcategorie.




9. După ce completezi și aceste lucruri, vei fi redirecționat către o pagină de bun venit, dă click pe Continuare și vei fi redirecționat pe profilul tău de business.


Sperăm că sfatuirile de mai sus îți sunt utile și că vei reuși să creezi un cont de Instagram pentru afacerea ta.
Dacă ai nevoie de o pagină de Facebook, dar nu știi cum poți să creezi una, te invităm să citești acest articol informativ.
Vrei să te ajutăm?
În cazul în care ai nevoie de ajutor, poți apela la profesioniști. Specialiștii din echipa Extensive Advertising te pot ajuta să-ți creezi contul, să postezi informații relevante pentru utilizator și care să creeze engagement, dar și să-ți promovezi afacerea prin intermediul acestei rețele sociale din ce în ce mai utilizată de români. Astfel, vei avea ocazia să crești vânzările produselor sau serviciilor tale.
Nu uita că agenția noastră oferă o gamă largă de servicii, printre care Facebook Ads, Google Ads sau Social Media.
Ne poți contacta la adresa de e-mail contact@extensiveadvertising.ro sau la numărul de telefon 0735 818 299.
De altfel, poți utiliza formularul de mai jos pentru a cere o ofertă de promovare online:
Pagina de instagram