Cum să răspunzi la mesajele de pe pagina de Facebook

Nu ai timp sau nu știi cum să răspunzi la mesajele de pe pagina de Facebook a afacerii tale? Platforma îți oferă posibilitatea să creezi răspunsuri salvate, pe care le poți folosi ulterior atunci când clienții îți scriu.

Iată cum poți face acest lucru:

1. Click pe iconița INBOX din partea de sus a paginii tale

2. Click pe iconița ce se află în partea dreaptă și apoi pe MANAGE REPLIES.

3. Click pe CREATE REPLY

4. O să apară o căsuță unde poți introduce titlul și mesajul. Poți să adaugi și imagini sau să personalizezi mesajul, de exemplu: să alegi prenumele sau numele clientului care-ți scrie în mesaj.

5. Click pe SAVE REPLY

Dacă ai urmat toți pașii prezentați mai sus, ai creat un mesaj de raspuns automat. Acesta este destul de util, deoarece îți oferă posibilitatea să salvezi mult timp.

Te întrebi cum să-l folosești? Urmează urmatorii pași:

1. Click pe INBOX din partea de sus a paginii tale

2. Click pe conversația din partea stângă căreia vrei să-I răspunzi.

3. Click pe din partea dreapta jos și apoi click pe răspunsul automat pe care vrei să-l folosești.

4. Click apoi pe SEND

Folosind răspunsurile salvate poți să economisești timp și să le răspunzi mult mai repede clienților tăi, în funcție de cerințele acestora.

Totuși, în cazul în care întrebările lor sunt mai specifice și necesită mai multe informații, îți recomandăm să intervii și să le răspunzi tu. Astfel, vei avea clienți mulțumiți care cu siguranță o să revină să-ți cumpere produsul sau serviciul.

Ai nevoie de ajutor?

În cazul în care nu ai timp să faci toate aceste lucruri, sau nu deții cunoștințele necesare, îți recomandăm să apelezi la ajutorul unor specialiști. Echipa Extensive Advertising oferă servicii social media la prețuri mici.  Contactează-ne acum la adresa de e-mail contact@extensiveadvertising.ro.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.