Ce este mai potrivit pentru afacerea dumneavoastră? Facebook Ads sau Google Ads?

În acest articol, echipa noastră vă va prezenta care este cea mai potrivită platformă de promovare online pentru afacerea dumneavoastră: Facebook Ads sau Google Ads?

Ce este mai potrivit pentru afacerea dumneavoastră? Facebook Ads sau Google Ads?

V-ați pus această întrebare de nenumărate ori și nu ați știut ce decizie să luați în privința promovării online a afacerii dumneavoastră? În primul rând, trebuie să vă gândiți la tipul de produs pe care-l aveți.  Dacă doriți să convingeți oamenii să cumpere bijuterii dentare sau să viziteze o clinică stomatologică.

Nu foarte multe persoane caută bijuterii dentare, dar este posibil să-i convingeți atunci când navighează pe Facebook sau Instagram, cautând diferite accesorii.

În schimb, în cazul clinicii stomatologice, este foarte posibil ca un număr destul de mare de persoane să o caute pe Google, pentru că au o urgență sau pur și simplu doresc să-și facă un control de rutină, cu toții avem nevoie de un consult la dentist, nu-i așa? În funcție de locație, puteți face reclame care să atragă persoane care își doresc să ajungă la dumneavoastră. De exemplu, dacă cineva caută „clinică stomatologică pantelimon”, va vedea anunțul cu clinica dvs.

Facebook Ads vs Google Ads – diferențe

Diferența dintre Facebook Ads și Google Ads este reprezentată de nivelul de intenție al clientului potențial. Persoanele care navighează pe Facebook, nu caută produsul dvs., în schimb, cei care caută pe Google știu exact ce-și doresc.

Facebook Ads vă permite să fiți mai creativ, în timp ce în Google Ads puteți crea doar anunțuri scurte, concise și la obiect, dar prin intermediul acestuia aveți posibilitatea de a vă promova și pe rețeaua Display a motorului de căutare, prin bannere atractive ce au un text scurt și un buton call to action sau anunțuri video, ce o să fie afișate pe Youtube.

Metoda de targetare este diferită pentru cele două platforme, în Facebook aveți opțiunea de a alege publicul țintă în funcție de datele demografice (vârstă, sex, localitate), interese, obiceiuri, comportament etc. Google Ads îți permite să folosiți cuvinte cheie potrivite pentru afacerea dvs. sau în funcție de vârstă, sex, localitate, venit, interese, topicuri, în cazul reclamelor Display și Youtube.

Câteva sfaturi…

Promovarea prin Facebook Ads este mai ieftină decât cea prin Google Ads. Însă, traficul ce vine folosind platforma Google, convertește mai mult decât cel din Facebook  (nivelul de intenție al clientului potențial). Cel mai bine ar fi,  dacă vă permite bugetul, să le testați pe amândouă și să urmăriți costul pe conversie obținut atât din Facebook Ads, cât și din Google Ads.

În cazul în care aveți un buget mai mic, recomandarea noastră este să alegeți doar una dintre cele două platforme menționate mai sus, în funcție de tipul afacerii dumneavoastră.

Dacă doriți să apelați la specialiști pentru crearea si optimizarea campaniilor Facebook Ads sau Google Ads, contactați-ne la adresa de e-mail: contact@extensiveadvertising.ro.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.