Îmbunătățește sau restabilește reputația online a afacerii tale

Vă întrebați de ce contează atât de mult reputația online și recenziile pe care le primesc produsul/serviciul dumneavoastră? Atunci vă invităm să parcurgeți acest articol pe care vi l-am pregătit.

Îmbunătățește sau restabilește reputația online a afacerii tale

Zi de zi, oamenii folosesc internetul pentru a găsi o anumită locație, pentru a scrie recenzii, pentru a vedea ce spun alte persoane despre un anumit produs/serviciu, pentru a cumpăra sau a vinde diverse lucruri.

Produsul/serviciul dumneavoastră a primit numeroase review-uri negative și nu știți cum să răspundeți la acestea?

Diverse studii au arătat că ceea ce oamenii spun despre un business, va pot afecta direct: puteți pierde contracte, veț cioncedia o parte dintre angajați, dar cel mai important lucru, reputația brandului va avea de suferit, prin urmare, poate fi afectat profitul afacerii dumneavoastră.

Din ce în ce mai multe persoane au început să folosească platformele sociale pentru a afla mai multe despre un anumit produs/serviciu, înainte de a-l achiziționa.

Recenziile negative nu sunt întotdeauna un lucru rău, dacă nu apar într-un număr foarte mare. Review-urile pot fi o oportunitate pentru companii de a transforma un consumator nemulțumit într-un fan sau de a folosi informațiile primite ca să îmbunătățească experiența consumatorului cu produsul sau serviciul.

Faptul că primiți un comentariu negativ printre numeroase pozitive arată că brandul este credibil.  Potențialii consumatorii vor verifica care au fost răspunsurile dumneavoastră atunci când ați fost criticat, dacă răspundeți cum ar trebui, clientul va aprecia și probabil va achiziționa produsul/serviciul pe care-l oferiți.

Cum poate fi îmbunătățită  sau restabilită reputația online a afacerii dumneavoastră?

Folosind tool-uri pentru a monitoriza reputația online, de exemplu: Google Alerts, Free Review Monitoring or Rankur.

Folosind răspunsurile negative ce au apărut pe platformele din social media în favoarea dumneavoastră

Răspunzând prompt la toate mesajele consumatorilor și nu cu un mesaj automat pentru toți cei care v-au scris

Gestionarea comentariilor/review-urilor negative nu este un lucru ușor. Va recomandăm să apelați la un specialist, dacă vă doriți să aveți o imagine bună în mediul online.

Contactați-ne acum pentru o ofertă la adresa de e-mail contact@extensiveadvertising.ro.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.