În rândurile de mai jos ne-am gândit să-ți prezentăm principalele avantaje pentru care ar trebui să începi să-ți promovezi serviciile/produsele prin rețeaua Google Ads Display, adică folosind bannere publicitare în mediul online!

Ce înseamnă Google Display Network?

Precscurtat ca GDN, Google Display Network reprezintă o rețea de website-uri de pe întreg globul, pe care putem afișa reclame de tip bannere. Aceste site-uri sunt de toate felurile și din toate nișele posibile, cum ar fi: ziare online, bloguri, site-uri de specialitate și nu numai. În plus, reclamele de tip banner pot fi afișate și în alte platforme deținute de Google, cum ar fi Gmail sau YouTube.

Dezavantaje vs Avantaje

Există o listă foarte scurtă atunci când vorbim despre dezavantajele promovării prin Google Display Network. Cele mai comune dintre acestea par a fi:

  • CTR (click-through rate) destul de scăzut;
  • Posibilitatea ca bannerele să nu fie afișate din cauza extensiilor web de tipul AdBlock.

Totuși, după cum veți descoperi din rândurile de mai jos, avantajele sunt multiple!

Cost scăzut

Pentru o campanie de tip Display poți atribui un buget ceva mai scăzut spre deosebire de campaniile de tip Search, de exemplu. Acest tip de campanii tinde să aibă un cost per click destul de mic, fiind așadar în avantajul tău!

Awareness

Chiar dacă CTR-ul va fi destul de mic, asta nu înseamnă că o campanie GDN va fi fără rezultate, ci din contră! Bannerele vor ajunge cel mai probabil de mai multe ori în atenția potențialilor clienți și, în timp, se va construi un awareness excelent pentru produsul/afacerea ta. Astfel, potențialii clienți își vor aduce aminte de numele brandului tău, sau de ceea ce vrei să vinzi, și te vor putea contacta.

Multiple opțiuni de afișare

Poți afișa bannerele în funcție de: topicuri, interese, cuvinte cheie, locație, sex, vârstă, dispozitiv și nu numai! Asta înseamnă că vei putea targheta foarte bine potențialii tăi clienți și vei fi sigur că reclama va ajunge exact acolo unde trebuie.

Să nu uităm de Remarketing! Cu ajutorul acestei opțiuni poți crea reclame care se vor afișa celor care ți-au vizitat site-ul. Astfel, poți convinge într-un final o persoană să-ți cumpere produsul/serviciul.

Mai mulți clienți

Concluzionând, reclamele de tip GDN îți vor aduce într-un final mai mult clienți: fie prin acțiuni directe, fie printr-un awareness bun.

Așadar, asigură-te că bannerele pe care le vei folosi vor fi de cea mai bună calitate:

  • Design-ul trebuie să fie cât mai atractiv;
  • Butoanele trebuie să fie vizibile;
  • Adaugă logo-ul companiei pentru awareness;
  • NU utiliza mult text;

Dimensiuni ideale și exemple de bannere

Cele mai comune dimensiuni atunci când vorbim despre bannerele pentru reclamele Google Ads Display, sunt:

  • 120 x 600 px;
  • 160 x 600 px;
  • 240 x 400 px;
  • 250 x 250 px;
  • 300 x 250 px;
  • 336 x 280 px;
  • 300 x 600 px;
  • 320 x 50 px;
  • 468 x 60 px;
  • 580 x 400 px;
  • 728 x 90 px;
  • 930 x 180 px.

Exemple bannere

Mai jos îți prezentăm doar trei exemple de bannere, asta pentru ca tu să-ți faci o idee despre cum ar putea să arate. Ține cont că ele vor fi afișate pe site-urile partenere în funcție și de dimensiunea lor. De aceea, este important să creezi cât mai multe mărimi (pentru telefoane, tablete, diferite secțiuni din website-uri ș.a.).

Ai nevoie de bannere pentru Google ADS? Te putem ajuta!

Dacă ai nevoie de bannere pentru campaniile tale Google Ads Display, află că te putem ajuta! Firma noastră a creat până în prezent sute de seturi de bannere, pentru diferiți clienți din toate industriile! În plus, la cerere, ne putem ocupa și de administrarea Campaniilor Google Ads.

Set Bannere Statice

RON250setul
  • 12 bannere de dimensiuni diferite
  • 2/3 zile lucrătoare timp de execuție
  • Furnizarea fișierelor PSD și JPG
  • Modificări în funcție de preferințele clientului
  • Design unic

Set Bannere GIF (Animate)

RON400setul
  • 12 bannere de dimensiuni diferite
  • 4/5 zile lucrătoare timp de execuție
  • Furnizarea fișierelor PSD și GIF
  • Modificări în funcție de preferințele clientului
  • Design unic
  • Până la 3 slide-uri